Jump to content
Tecramo

Project Cars - The Paddock

Recommended Posts

15 hours ago, Tecramo said:

In de Formule C was ik sterker dan ik dacht :). P2 na kwalificaties en Xerathon toch gedurende een tiental minuten onder druk kunnen zetten. Jammer genoeg vanaf dan foutjes beginnen maken doordat de vingers wat vermoeider werden door de controller. Door een fout in de laatste ronde Cobalt ook nog moeten laten passeren, maar enorm blij met de duels :)!

In de Formula Gulf voelde ik me minder in mijn sas: technisch circuit, veel foutenlast, om snel te vergeten dus ;)

Voor zij die goed opgelet hebben, hebben we zondag maar 20 minuten geracet i.p.v. 25. Dit is ook in de aankomende wedstrijden de bedoeling ;)

Vond het jammer dat je een foutje gemaakt had. Had het liever uitgevochten :) Ging nog nipt geweest zijn denk ik.

Idd leuke racekes! Spa was wat minder spannend dan Monza. + Ne leuke afsluiter met de nascars :D

Hier de crash :p

Ge ziet wel al de band liggen voor die eraf is :D

Inderdaad hele mooie races mannen, super fun 😆

In monza  dacht ik even kans te maken op winst maar na een paar mooie duels en een paar penalty's moest ik te vreden zijn met P4 

Op spa verrassend P1 in Q , in de race kwam ik net te kort om het Xera moeilijk te maken 😎

Porches zijn fun , had het echt niet verwacht. 

Ja toffe racekes. Was overtuigd dat ik op monza de pole ging hebben maar @cobalt was nog twee tienden sneller. Sterk.

Tijdens race verloor ik soms veel tijd in eerste chicane. Was soms beetje zoeken voor perfecte rempunten te vinden. Uiteindelijk wel de leiding zonder veel moeite kunnen behouden na een paar zeer toffe duels.

Spa was ik op weg naar Pole maar kwam second of tien te kort. Als de rest natuurlijk ook niet sneller onderweg was.

Buiten het feit dat we daar iets verder van elkaar zaten was het wel extreem geconcentreerd blijven om gat met @wrcfreak te behouden.

Zeer aangename bakskes,  Had dat ook niet verwacht eigenlijk. Deze mogen van mij nog terugkomen. Zijn niet log en aangenaam stuurgevoel.

Is een plezier online te komen voor zulke races!

De Porsches vond ik inderdaad ook de max: reden echt goed en vlot :).

Met de Indycar en Nascar heb ik me ook goed geamuseerd :). Alleen reed ik voor de eerste keer terug met het stuur en maakte ik in de tweede race een valse start: was vergeten dat het manueel starten was :D

On 8/5/2017 at 8:36 AM, Xerathon said:

Zeer aangename bakskes,  Had dat ook niet verwacht eigenlijk. Deze mogen van mij nog terugkomen. Zijn niet log en aangenaam stuurgevoel.

Is een plezier online te komen voor zulke races!

9 juli
(Dynamic weather)
20u30 - Porsche GT3 - Zolder
21u15 - Porsche GT3 - Sakitto GP

Om naar uit te kijken zeker :p?

Al tweemaal mee gedaan zonder voorbereiding en kan dan echt niet mee 😐

Zal voor volgende week toch weer eens een uurtje oefenen , het Is toch veel meer fun als je wat kan meestrijden zunne

On 5-6-2017 at 11:47 AM, wrcfreak said:

Al tweemaal mee gedaan zonder voorbereiding en kan dan echt niet mee 😐

Zal voor volgende week toch weer eens een uurtje oefenen , het Is toch veel meer fun als je wat kan meestrijden zunne

Ik heb ook geen voorbereiding voor de races hoor ;). Ik heb enkel helemaal in het begin (maart-april) elke wagen eens getest op elk circuit om te zien of het doenbaar was :p.

DE RACE VAN NU ZONDAG (11/06) wordt uitgesteld naar september omwille van de GP van Canada! See you all next week ;)

PS: Sorry voor de korte inactiviteit, maar ik was op verlof ;)!