Jump to content
Tecramo

Project Cars - The Paddock

Recommended Posts

Een nieuw raceseizoen gaat van start! Na het faillisement van Bernie waren de F1-piloten verplicht een stapje terug te zetten richting een boeket van allerhande racewagens op circuits overal ter wereld. Het verschil tussen de professionele wereld waar ze het afgelopen jaar in zworven en de fun die hen nu te wachten staat, kan niet groter zijn!

Hieronder kan je dus als vanouds de races bespreken en uiteraard ook alle andere zaken die met de races te maken hebben ;)

23 hours ago, xTwL- said:

Ik wil nu niet onnozel doen eh maar wie is er allemaal 'ingeschreven', ik dacht dat @BlazingRiCO en @Trab44 bijvoorbeeld al op zondag elders racete?

We gaan nog een mailtje sturen met het concept ;). Normaal zijn we sowieso met een stuk of 6. Voor mij mag het gerust ook een andere dag zijn, maar dan moet iedereen wel kunnen natuurlijk :)

21 hours ago, wrcfreak said:

Ik vond vooral de clip cup super 😎

Clio cup 😊

Ik vond die audi a1 ook wel de max :D in die korte bochtjes daar links/rechts zat ik daar echt als nen pro te sturen me één hand :D

10 minutes ago, wrcfreak said:

Oké zal er zijn maar met minder dan  vier start ik niet 

Heb nog een mailtje uit gestuurd om zoveel mensen te verwittigen :)

Heb me ook weer geamuseerd .

Toch wel voorkeur voor bepaalde dingen.

Vond het super met focus rs, tweede race met die mercedes was ook tof en natuurlijk weer de clio cup echt de maximale 😆 

On 27/4/2017 at 7:41 PM, xTwL- said:

Op mij moet je trouwens niet rekenen voor de komende maand. Project op het werk slorp al mijn tijd op.

Geen probleem ;). Als je even ontspanning nodig hebt, ben je altijd welkom ;) !

3 hours ago, m_schumi99 said:

Ik ga zeker niet alle weken mee rijden. Ik ga proberen af en toe een weekend mee te rijden.

De goesting ontbreekt voor het moment. Vanavond kan ik al niet mee rijden.

Veel succes.

Ik had de laatste tijd ook nooit geen zin meer.. maar de laatste 2 avonden waren wel super fun.. ook al waren we maar met 8 en 6.
Zou leuk zijn om u terug in het veld te hebben :)

7 minutes ago, QuinoXx said:

Ik ben vnvnd niet thuis maar kan wel racen. Heel de boel mee verhuist :D

Weet wel niet of het internet goed zal zijn..

That is the spirit man!

:441223:

In de Formule C was ik sterker dan ik dacht :). P2 na kwalificaties en Xerathon toch gedurende een tiental minuten onder druk kunnen zetten. Jammer genoeg vanaf dan foutjes beginnen maken doordat de vingers wat vermoeider werden door de controller. Door een fout in de laatste ronde Cobalt ook nog moeten laten passeren, maar enorm blij met de duels :)!

In de Formula Gulf voelde ik me minder in mijn sas: technisch circuit, veel foutenlast, om snel te vergeten dus ;)

Voor zij die goed opgelet hebben, hebben we zondag maar 20 minuten geracet i.p.v. 25. Dit is ook in de aankomende wedstrijden de bedoeling ;)