Jump to content
QuinoXx

Rocket League - Inschrijven

Recommended Posts

step0001.thumb.jpg.82e310f06aa2a807d09d2dddd101588f.jpg

Voorlopig zijn we met 7deelnemers maar voor de mensen die iemand kennen die Rocket League ook spelen ,PS4 of PC ,mag je ze gerust uitnodigen op ons forum en kun je je hier nog inschrijven!

6 hours ago, ChainsawVHS said:

Merci, waar vind ik de datum en lijst van deelnemers? 

Ok. Goed nieuws :D  hoe meer zielen, hoe meer vreugde :p ik zal dit normaal dit wknd online zetten. Voorlopig wacht ik nog of dat er nog mensen zijn die hun willen inschrijven. Voorlopig met 9deelnemers ;)

22 hours ago, QuinoXx said:

Voorlopig zijn we met 9deelnemers. Het zou leuk zijn als we nog een 10man vinden. Kent iemand nog een persoon die kan meedoen?

Als ge nog lang wacht zijn er geen deelnemers meer, moet allemaal ook niet te lang duren he 😀

14 minutes ago, ChainsawVHS said:

Als ge nog lang wacht zijn er geen deelnemers meer, moet allemaal ook niet te lang duren he 😀

Neenee, morgen is de laatste dag en savonds maak ik het programma bekent :p

Het zal wel met 1forfeit zijn per speelavond. Maar de persoon die forfeit is kan natuurlijk na de wedstrijd van z'n tegenstander vragen voor de wedstrijd te spelen van de volgende speeldag :D

Dus morgen is de kalender bekend ;)

ER KAN VANAF NU ENKEL NOG MAAR 1 IEMAND ZICH INSCHRIJVEN OM HET DEELNEMERSVELD OP EVEN 10 TE KRIJGEN.
Zo word er geen forfait ingevoerd en moet er niets veranderd worden aan het speelschema

2 minutes ago, ChainsawVHS said:

Best of 5 ja? 

Quino al eens een oefenpotje vandaag?

Zal het zo doen zoals al afgesproken stond.

Puntenuitleg

• Er worden sowieso 5wedstrijden tegen elkaar gespeeld. Iedere winst is 1punt waard voor het klassement. Na 5wedstrijden heb je ook een winnaar. De winnaar krijgt 1extra punt voor de winst. (BV: Cobalt -VS- Tecramo, uitslag: 2-3. Cobalt krijgt 2punten en Tecramo krijgt 3+1=4punten voor het klassement.)

Wil gerust eens oefenpot doen :p

Kzal er niet bij zijn, heb voorlopig nergens plaats om mijn ps4 aan te sluiten, zal ook zo blijven voor de eerste paar weken. Sorry om het zo laat te laten weten maar had al even niet meer op het forum geweest, kwas druk bezig met examens...

6 hours ago, Paradiiz said:

Kzal er niet bij zijn, heb voorlopig nergens plaats om mijn ps4 aan te sluiten, zal ook zo blijven voor de eerste paar weken. Sorry om het zo laat te laten weten maar had al even niet meer op het forum geweest, kwas druk bezig met examens...

Ooh, wel jammer dat je er niet bij kan zijn :) ik zal je uitschrijven.

Geen probleem, hopelijk zijn de exames goed gegaan :D 

On 27-6-2017 at 10:14 PM, Tecramo said:

En niet voor PCars :p?

heb deze niet meer :)

quinoXx is dat je psn naam anders voeg ik je eens toe grtz