Jump to content
QuinoXx

Rocket League - Fun Corner

Recommended Posts

step0001.thumb.jpg.8e077716695dcc8459a582c7f08f40c6.jpg

Hier kun je nabesprekingen houden van wedstrijden, leuke filmpjes van de wedstrijd posten, uitslagen enz....
Have FUN!

BTW : Voor de mensen die zin hebben, nu woensdag 28/06 kunnen we online gaan en als es Rocket League spelen. :) 

De wedstrijd voor mij op 16 augustus gaat voor mij heel moeilijk worden, die gaat ik moeten spelen ofwel voor 8 augustus ofwel na 22 augustus.

Ik denk dat je die voor mij beter als forfait wedstrijd neemt zoals eerder gepland was.

8 minutes ago, matrix0070 said:

De wedstrijd voor mij op 16 augustus gaat voor mij heel moeilijk worden, die gaat ik moeten spelen ofwel voor 8 augustus ofwel na 22 augustus.

Ik denk dat je die voor mij beter als forfait wedstrijd neemt zoals eerder gepland was.

Omdat er 2nieuwe mensen bijgekomen waren heb ik een heel nieuw schema moeten maken. Het is geen enkel probleem als je die later of eerder speelt hoor. Is tenslotte in de vakantie eh :)

16 minutes ago, MiguelBrunfaut said:

De eerste wedstrijd van mij op 05/07 tegen Matrix0070 zal voor mij niet lukken. Ik moet dan werken, zal deze wedstrijd dus moeten verplaatsen.

Je kunt dit hier vragen aan Matrix en hem taggen of eventueel een PB sturen via forum :)

Nog eens, het is geen probleem om te verplaatsen maar laat dit ff weten aan mij en vergeet de scores dan niet door te sturen naar mij! ;)

1 hour ago, MiguelBrunfaut said:

De eerste wedstrijd van mij op 05/07 tegen Matrix0070 zal voor mij niet lukken. Ik moet dan werken, zal deze wedstrijd dus moeten verplaatsen.

Geen enkel probleem, ik hoor het wel wanneer je kunt.

Omdat Paradizz Forfait moet geven voor het seizoen krijgen alle deelnemers een wint van 5-0. Het is niet mogelijk om het speelschema nog aan te passen. Dus als je tegen Paradizz moet dan krijg je de winst.
Alle andere wedstrijden mogen gelijk wanneer afgewerkt worden maar laat dit weten aan mij aub.

13 hours ago, ChainsawVHS said:

Chainsaw-Tecramo 10-1

Chainsaw-Tecramo 9-2

Chainsaw-Tecramo 9-3

Chainsaw-Tecramo 8-1

Chainsaw-Tecramo 8-2

Klassement is aangepast!

17 hours ago, cobalt said:

ik wil er gerust zaterdag een paar spelen (overdag) als er nog mensen goesting hebben ? 

Zaterdag kan ik niet maar voor de mensen die willen, vanavond kan ik eventueel wel een wedstrijd spelen tegen iemand :) 

Vanaf nu is er iets nieuws bij de Rocket League competitie bijgevoegd. Dit dankzij @cobalt !
Nadat iedereen na z'n wedstrijd de resultaten heeft gepost kan ik er een overzichtelijke uitslag van maken. Dus als je de scores ook bijhoud mag je deze gerust bij jullie post er bij zetten.
Nadien post ik de uitslag hier op het forum nogmaals in een nieuw jasje.

Je kunt ze ook allemaal terug vinden op het forum zelf.
Browse -> Wars

Deze was van de wedstrijd tussen ik en Cobalt gisteren!