Jump to content
cobalt

Project Cars 2 Project Cars 2

Recommended Posts

7 hours ago, Trab44 said:

Ik vind de auto keuze niet makkelijk..Ik twijfel nog tussen 4 auto's..

Ik wil eigenlijk met de Porsche rijden maar als er al 4 of 5 van de 16 die kiezen neem ik iets anders, puur voor de diversiteit.

Zou leuk zijn als iedereen al aangaf met wat die ging rijden.

Al ben ik wel voorstander van het volgende. Stel dat het seizoen 10 races is, om dan eerst er 2 te doen die niet mee tellen waarin je vrije keuze hebt qua wagen. Dan doen we in totaal 12 races met de eerste twee waarin iedereen nog een beetje kan testen.

17 minutes ago, xTwL- said:

Kunnen we eventueel al een topic openen voor zij die beslist hebben? Ineens met livery + racenummer, dat ook die zaken niet dubbel gekozen worden?

By the way, die Renault valt niet onder GT3 eh!

6 minutes ago, Evil Skull said:

Hoe? Der is toch nen Renault gt3 2015 bij? 

Jup. Maar dat is geen 'echte' GT3 wagen. Kan jij die kopen voor op de weg? Nee, dus geen GT3. 

Die valt eigenlijk helemaal zelfs niet onder de GT-klasse aangezien die vanaf 0 is gebouwd om te racen, in tegenstelling tot GT3 wagens die vaak hoge percentages aan onderdelen delen met hun neefje op de weg.

Het is idd een wagen die volledig omgebouwd is voor racing en later nog aangepast om toe gelaten te worden tot de gt3 waar het ook al heeft meegedaan in verscheidene gt3 events.

daarom staat het dus onder gt3 en is de wagen ook toegelaten :)

Als ik me niet vergis moesten ze 120 kilo toevoegen aan de wagen om hem toegelaten te krijgen in de GT3 races, nauwelijks iets dat je ideaal kan noemen, zal de balans ook niet ten goede komen. Bij mijn weten rijdt die alleen in de SP9 klasse in de VLN en is er nog een laatste restant in de 24H Series, allemaal niet ondersteunt door Renault. 

Is net zo'n farce als de Ford GT GTE toelaten op Le Mans voordat er productie modellen van op de baan reden. Allemaal maar regeltjes ombuigen om grote constructeurs gelukkig te maken.

Soit, als hij gekozen mag van jullie is het goed. 

16 minutes ago, vykus said:

Lang geleden dat ik nog eens online ben geweest. 

Zijn er nog wedstrijden lopende of practise sessies?

Voeg me gerust toe op psn vykus_be

Ja onder de GT3 Masters vind je alle uitleg van de league die lopende is. Je kunt je gerust inschrijven ,wagen en livery doorgeven en ons zondag vervoegen :)

Ben PC2 eigenlijk al een beetje beu. Career gaat gewoon niet goed en kan me niet boeien zodat ik er voldoende tijd in steek. Buiten occasioneel eens offline een race spelen heb ik weinig interesse in het spel, game sowieso eigenlijk nog maar zelden.

In de basis zijn setups hierop exact hetzelfde als PC1 en toch lig ik op het ene circuit te glijden terwijl AI van 20 me voorbij knalt, en op het volgende circuit moet ik de AI op 100 zetten om het een beetje spannend te maken,... Saven en hergebruiken van die setups is gewoon slecht gedesigned en ongebruiksvriendelijk, ik wil die ook niet elke keer saven als ik iets aanpas.

Multiclass racing, wat voor mij het meest plezante is, werkt ook gewoon niet goed. P2s rammen gewoon tegen de GT3s.