Jump to content
cobalt

Project Cars 2 Project Cars 2

Recommended Posts

5 hours ago, Xavve said:

Komt ook wel in huis, enkel jammer van die DLC weer. Mis Project Cars wel, vond die races altijd closer dan F1.

Would be nice to have you back! :)

De afgelopen zondagen waren altijd al fun. ook al waren we met nie veel, altijd heel spannende en close races gehad.

47 minutes ago, xTwL- said:

Ik denk dat we hier opnieuw een GT3 kampioenschap moeten doen. Er zijn er een heel pak meer, en dan zou bijna elk team met een eigen wagen kunnen rijden.

idd zelfs ferrari :D

1 hour ago, cobalt said:

idd zelfs ferrari :D

Pfft, er zijn Porsches, Lamborghini's en zelfs de GT-R en dan nog wil jij met de 488 rijden? 

Waar ik vooral naar uit kijk is eindelijk eens racen op de Algarve, is zo'n prachtig circuit.

20 hours ago, xTwL- said:

Pfft, er zijn Porsches, Lamborghini's en zelfs de GT-R en dan nog wil jij met de 488 rijden? 

Waar ik vooral naar uit kijk is eindelijk eens racen op de Algarve, is zo'n prachtig circuit.

De Lambo zie ik ook wel zitten :D

Goh, een GT3-kampioenschap zou inderdaad super zijn, maar ik merk toch dat we ons in de huidige league ook enorm amuseren: standaardsetups en iedereen wint wel eens op een circuit waar hij goed is of met de auto die hij kent ;).

Als tyre wear en pitstops gelijkaardig zijn met de vorige, ben ik voorstander van één 'funrace' (met klassement) waar we verschillende raceklasses aandoen en één GT3-race (voor serieus dan ;))

20622984_10154807765907304_1967027899_o.thumb.png.046ba11c85555540f570f80b068cc365.png

Heb dit opgemerkt tijdens een filmpje die ik aan het bekijken was op youtube.

"Slow down to avoid being given a penalty to race controle"

Blijkbaar kun je dus vanaf nu een penalty vermijden :D 

12 hours ago, QuinoXx said:

20622984_10154807765907304_1967027899_o.thumb.png.046ba11c85555540f570f80b068cc365.png

Heb dit opgemerkt tijdens een filmpje die ik aan het bekijken was op youtube.

"Slow down to avoid being given a penalty to race controle"

Blijkbaar kun je dus vanaf nu een penalty vermijden :D 

Ja had ik ook al gezien.

Is idd een grotere verbetering want dat plots afremmen na een bocht fzo zorgt juist voor meer gevaar :)

Fun verzekerd net zoals in de eerste, idd wel nog kleine bugs in.. Niet zoals bij de eerste met onzichtbare muren oid. Waar ik nu aan denk, racelijn ligt bv niet in elkebocht, online krijgt de 1ne de racelijn wel de andere niet, settings kunnen nog plots verdwijnen maar geen grote bugs waardoor je niet kan racen of fun hebben.. Ik Ben er tevreden van met in het achterhoofd dat er 1 dezer wel een patch zal uitkomen ;)

9 hours ago, Lunchase said:

Na reviews te lezen precies toch niet de verwachte topper,zelfs scores van 7/10 gelezen

er dient eerst veel gepatched te worden en online is het ook nog niet in orde

wat zijn de bevindingen van degen die het al hebben?

Dik overdreven dan. Heb me absoluut al zowel offline als online geamuseerd. Racen is echt super, nooit een betere AI gezien offline trouwens,...